2013. március 10., vasárnap

16. Rész

Nagyon jó volt a parkba. Zayn egyszerűen csodás, nem tudom hogy hihettem azt hogy megcsal Perryvel?! Na de Jess ezen ne törd a fejed! Az a lényeg hogy Zaynnnel megint együtt vagyunk.
A parkba csak buliztunk ugráltunk, táncoltunk, énekeltünk a Rioiak csak néztek. Zsani az én drága nővérem pedig beleugrott a park tavába, hát akkor aztán belőlünk kitört a röhögés. Zayn még a múltkori város nézést is bepótoltuk Rio káprázatos.
Mikor már szállodába voltunk felmentem Facebookra és Twitterre. És megláttam egy kiírást.
A legszebb lánnyal ♥ Szeretlek Jess! ♥☺☻ 
Én ezt nem hagytam szó nélkül kommenteltem.
A világ legjobb pasijával. ♥ Forever ♥ 
Zaynnel ősszenéztünk és elmosolyodtunk. Mivel már későm volt ezért gondoltuk alkellene menni aludni mi így is tettünk.
Reggel mikor felkeltem megláttam az éjjeli szekrényen egy tálcát amihez üzenet is járt.
` Jó étvágyat a leggyönyőrübb lánynak. Szeretlek xx Zayn ´
- Milyen figyelmes! - mondtam hangosan. Mivel a kávémra igyekezett egy kis habot rakni amit én imádok ♥ ☻ 
 

Mikor már végeztem ezzel a csodás reggelivel gondoltam bekapcsolom a TVt lustálkodok még egy kicsi ☻ . Hát ebből a kis időből 2 óra lett és abból a 2 órából alvás. Arra keltem hogy valaki puszilgassa a nyakam ki is lehet az?4 Persze hogy Zayn.
- Jóreggelt szerelmem! - csókoltam meg
- Drágám fél 1 van!
- Oh..akkor megyek felöltözök! - én
- Oké!
Én nem tétováztam felöltöztem ebbe:
A hajamat pedig kivasaltam majd fogatmostam. Fél óra alatt készen is voltam.
- Hu de jól néz ki valaki! - puszilt meg Zayn -  De ruha nélkül jobb lenne!
- Arról ne is álmodj! Na inkább gyere menjünk le a többiekhez!
Mikor leértünk megláttam anyát, Markot és Loreent (?) meg Harryt (?)
- Loreen! - futottam oda és a nyakába ugrottam
- Szia tesó! De jó téged látni! - ölelt meg ő is
- Harry! - öleltem meg göndörkét is
- Azt hittem engem már elfelejtettél! - vágta be a mű durcit de utána egyből megölelt
- Kicsim ezt meglepetésnek szántuk! - anya
- Hát meg is lepődtem!
- A többiekkel már találkoztunk rád vártunk dehát valaki nagyon sokat tud aludni! - nevetett Harry
- Gyertek menjünk oda a többiekhez!
Mikor oda értünk hozzájuk Tori egyből a nyakamba ugrott ahogy én is az övébe már csak ilyenek a legjob barátnők.
- Skacok! Hoztunk ám nektek ajándékot! - Harry
Mindenkinek oda adták a saját ajándékukat, nekem és Torinak iker cipőt adtak olyan jók voltak ☻


De persze az én kis hugicám nekem vett még mást is egy nyakláncot neki is olyan volt csak neki rózsaszinbe.
Olyan jó volt végre látni őket..♥
Liamnek egyszer csak szólt egy göndör hajú lány aki Danielle volt. Oda hozta hozzánk és bemutatkoztunk egymásnak nagyon kedves lány ugyan olyan jó barátok lettünk vele mint Ellel.
Dani kitalálta hogy menjünk el vásárolni. Ella és Eleanor sajnos nem tudott jönni mert ő nekik már le volt beszélve a fiúkkal valami így hát én, Tori, Danielle, Anna és Lora mentünk a Plázába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése