2013. március 10., vasárnap

17. Rész

Mikor oda értünk a Plázába Zsani is csatlakozott hozzánk mivel ő fodrásznál volt. Első sorba megdicsértük a haját ( Zsani imádja a feketét nem emo, de nagyon szereti a sötét szineket) :
* Már jó sok boltba voltunk mikor leakadtam egy kirakat előtt Tori is oda jött
- Mit nézel ennyire csajszi?
- AZT a nyakláncot...Olyan szép, én asszem megveszem!
Mikor már jöttünk ki a boltból Anna letámadott minket
- Jess, Tori gyertek nézzétek meg milyen hogy milyen helyes pasi kérte el a számom! ☻
- Huuu! Oké! ☺
Mikor egy oszlop mögé értünk Anna rámutatott a barnás hajú, magas, helyes fiúra.
- Csajok! Ő Jake. - én levoltam sokkolva Jake a volt pasim.
- Huh tényleg helyes!  - Tori. Én meg se tudtam szólalni, lemerem fogadni hogy Annussal is azt fogja csinálni amit velem, pár alkalomra jó lesz neki aztán viszlát. Én tudtam hogy ezt nem tarthatom magamba így arébb hivtam Annát Tori pedig vissza ment Daniékhoz.
- Nézd Anna, Jake a volt pasim. Amit tudnod kell azért szakitottunk mert csak kihasznált, 1 hónapig voltunk együtt, aztán kidobott.
- Huh Jess. Köszönöm hogy szóltál, de ne félj ha kihasznál észre fogom venni! Köszönöm mégegyszer hogy őszinte voltál! - azzal Anna megölelt. Tudtam hogy rosszul fog dönteni de én nem állok az ÚTJÁBA. Egyszer csak Jake odajött huu de jó.
- Jessica?
- Jake.
- Milyen rég láttalak! - akart puszit adni Jake
- Jake ne adogass puszit jó!- Én azzal felálltam és eljöttem tölük. A többiek már vártak én elmondtam a Jake-s sztorit. Ő szerintük is rosszul döntött, de ő tudja. Mi ezzel mit se törödve tovább mentünk és vásárolgattunk.
*
5 órakor vissza értünk a hotelba. Anna még nem volt ott de a többieknek elmondtuk mi volt Jakkel, Zayn csak nézett elhiszem hogy rosszul érintette az hogy a barátnőjét így átverték, Niall és Ella ezt egyátalán nem tartották jó ötletnek hogy összejön Jakkel. Na de engem ez nem érdekelt így felmentem a szobába és lefeküdtem az ágyra, sikerült el aludnom. Arra keltem hogy valaki átölel és puszilgat Zayn ☻♥
Én gondoltam jól megijesztem. Egyszer csak megfordultam hirtelen szegény Zayn pedig leesett az ágyról.
- Jaj szívem jól vagy?! - kérdeztem nevetve
- Nanáá! - ugrott fel zayn majd elkezdett csikizni
- Z..Z..ayn nee! Wááá!
- Na gyere inkább csináljuk ezt. - Zayn felemelt és megcsokolt
- Ez máris jobb! - mosolyogtam
- Jess..öhm Jakkel mért is szakitottatok?
- Jaj Zayn már mondtam mert csak kihasznált! És mikor már nem kellettem neki kidobott.
- Mekkora szemét! - ölelt meg még erősebben Zayn
- Hát igen! Én szóltam Annusnak de ő tudja mit csinál.De ne beszéljünk erről légyszí!
- Oké! - azzal Zayn megcsokolt
Kopogtak.
- Nem zavartam meg semmit? - kérdezte Harry felhúzott szemöldökkel
- Te perverz állat. Nem! - üvöltöttünk rá Zaynnel
- Jójó! Csak azt akartam kérdezni hogy nincs kedvetek eljönni bulizni?
- De van! - nevettünk
- Oké akkor 8-ra legyetek lent! - Harry
- Oké! - azzal Harry kiment olyasféle partiarc mozgással :D
Harry let's dance :D

-

3 megjegyzés:

  1. Ezt fájdalmas olvasni is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Névtelenül nekem is ekkora lenne a pofán, de én nem vagyok olyan szánalmas mint te B@zdmeg ha beszologatsz fedd fel a neved
      2. Ha nen tetszik ne olvasd b@zd mef ilyen szánalmas alakoktol mint te nwm kértem véleményt.! Ja ha majd felfedwd a neved akkor legyen ekkora pofád! inkább álj ki a sarokra aztan ott szologass be! ;)

      Törlés
  2. Szia névvtelen ellehet takarodni ertől az oldalról ha nem tetszik de szerintem nagyon jó ugy hogy takarodj jolvan hogy nem sülne le az arcodrol a bör menj a budos francba oksa csak ennyit akaratam és vivi igazad van!

    VálaszTörlés