2013. március 27., szerda

24. Rész

Belépek az irányítópultba és mit látok?! Waiting for a new life! ♥ ` 1969 oldalmegjelenités Harry hol bujkálsz? ☻☻☻ Amúgy meghoztam a 24.-ik részt jó olvasást! ♥


Zaynnel elkezdtünk készülődni. Én is át öltöztem mivel amaz ruhámat nem akartam össze koszolni, végül ezt a ruhát és cipőt választottam:


Kiléptem a fürdőből Zayn már várt.
- Indulhatunk?
- Naná! Gyere! - azzal Zayn magával ragadott és lementünk a többiekhez.
Mindenki ott volt aki jönni akart így tovább nem is vártunk egyből lementünk a partra. Egyik nap Harry és Loreen sétálni voltak és találtak egy tők eldugott helyet a part egyik részén, ahová senki sem járt így oda mentünk. Leterítettünk pár plédet majd át öltöztünk bikinibe, én már a szállodába fel vettem a fürdő ruhámat így csak lekellette vetnem a rövid nadrágomat és a toppomat.
- Mit nézel? - szóltam nevetve Zaynnek / Már mindenki bent volt a vízbe csak mi nem/
- Téged! - mosolygott vissza.
- Hát akkor nem látsz mást csak egy barna hajú csúnya, kövér csajt.
- Most te saját magadról beszélsz?! Mert akkor úgy látszik hogy szemüveget kell venned cicám, te egy gyönyörű, sovány és sexi lány vagy! - jött oda hozzám Zayn, majd magához szorított és megcsókolt.
- Zayn! Ne itt! - nevettem
- Jó! Majd akkor a hotelba! - mosolygott vissza - Na, de menjünk be a vízbe! - azzal Zayn rá csapott a seggemre (?!) és bementünk a vízbe.
Kellemes és meleg volt az óceán, mondjuk Riótól mit is várhatnánk?  ☺
Tori egyszer csak  kitalált valamit.
- Héj figyeljetek! Azt találtam ki hogy legyen két csapat pl. Én, Jess, Zayn, Zsani és Harry a másik csapat pedig. Liam, Niall, Dani, Lora és Ella. Na szóval a játék lényege hogy mindegyik csapatból egy-egy embernek kell valamilyen feladatot kiállni és ez mondjuk két pontos és amelyik csapat több pontot szerez az kap a másik csapattól pl. egy gombóc fagyit. Benne vagytok?
- Igen! - válaszoltunk egyhangúlag.
- Na akkor mi legyen az első feladat? - Tori
- Hát pl. látjátok azt a követ? Nahát azt amelyik csapat tagja hamarabb körbe ússza az kap két pontot. Na akkor Ella és Zsani mehet? - Tori
- Naná!
Ell és Zsani beállt a ,start'-hoz Harry pedig visszaszámolt háromtól.
- 3....2....1 GOO!
Én természetesen Zsaninak szurkoltam hisz ő volt az én csapatomba, de nem volt felesleges az hogy majd szét szorítottam Viki kezét Zsani nyert ☺
- Jessi és Daniella. Amelyik őtők tovább lent marad a víz alatt az kapja a pontot.
- Oké.
Hát elkezdtük Danival a versenyt. Tudni kell rólam hogy nem sokáig bírom levegő nélkül! És hát ennek meg is lett a hatása Dani nyerte a versenyt 20mp. után feladtam, nem bírtam tovább.
- Na Zayn és Liam akkor ti nektek vízi futás lesz. Amelyik ötök hamarabb kiér a partra az nyer!
- Oké
Hát Zaynnék elkezdtek futni, szegény Zayn akkorát esett valamibe hogy majdnem sírtam a röhögéstől. Én oda mentem hozzá, de szerencsére rendben volt. Ezt megint csak Liamék csapata nyerte.
- Na akkor Niall és Harry ti nektek azt kell csinálni fejen kell állni a víz alatt a lábatok legyen fent!
- Oké!
Harryék el kezdték és legelőbb Harrynek volt fent a lába így ő nyert ☺ 4-4 mindkét csapatnak.
- Na Lora és Tori ti akkor szaltózzatok! - Harry
- Öhm oké!
Hát szegény Toriék megpróbálták Loreennek nem sikerült,de Tori csinált egy olyan jó szaltót hát ő kapta a pontot így mi nyertünk 1 gombóc fagyi muhahaha.
- Egy gombóc fagyit kérjük! - nevettünk
- Majd a hotelba! - mondták a többiek is nevetve.
Hát mi tovább hülyéskedtünk a vízbe. Mikor észbe kaptunk már 3 óra volt. Gondoltuk hogy elég lesz mára, inkább visszamentünk a hotelba.

2 megjegyzés: