2013. március 24., vasárnap

22. Rész

Mikor visszaértünk a hotelba szembe találtuk magunkat Annával és Jakkel akik a hall közepén falták egymást. Jobbnak láttam hogyha őket nem hívjuk el bulizni nehogy az történjen mint múltkor. Hamar felmentünk a többiekhez, szóltunk nekik.
- Nem jöttök el velünk bulizni?
- Jess. Jess. Ez kérdés?! Kérlek Harry Stylestől többet ilyet ne kérdezz! Én akárhogy is igennel válaszólok! - rakta a vállamra a kezét göndörke.
- Hát igen Jessi ezt meg kell tanulnod! - nevetett Niall.
- Jójó! Megjegyeztem srácok! Na akkor hamar készülödjetek el és indulás!
Én is átöltöztem, 5 perc alatt találtam is magamnak ruhát.
Mikor leértem már majdnem mindenki lent volt kivéve Loreen. Gondoltam benézek hozzá. Felmentem a szobájához bekopogtam.
- Gyere be!
- Szia húgi na mizu?!
- Jaj Jess. Nem találok egy nomális göncöt.
- Na gyere segítek. Nézd ez a világos rózsaszín ruha ezzel a fehér cipővel pont jó, és ezzel a táskával is passzolnak egymáshoz.

- Ez tők jó Jess! Köszi! - ölelt meg Lora
- Hisz mire valók a testvérek?! - mosolyogtam - Na hamar öltözz fel! Amúgy még nem is kérdeztem milyen volt Harryvel?!
- Huh hát nagyon jó. A szülei tök kedvesek voltak, a testvére Gemma nagyon jó fej, jól összebarátkoztunk.
Elvitt randizni és bemutatott a barátainak. Velük is jól összebarátkoztam és hát sokat hülyéskedtünk meg minden most pedig együtt vagyunk! - mondta Loreen miközbe öltözött
- A kis húgomnak pasija van! - nevettem
- Jaj mert neked nincs? - dobott nekem egy párnát Lora
- Na gyere menjünk le!
Mikor leértünk Lora odament Hazzához én pedig Zaynhez majd elindultunk a buliba.
Hamar oda értünk. Bementünk és leültünk egy asztalhoz. Hamar kijött egy pincérnő.
- Sziasztok! Mit hozhatok? - kérdezte.
Mi elmondtuk hogy melyik koktélt illetve piát kérjük a pincérnő visszament és nem sokára hozta is az italunkat.
Én egy Oceana'Myley koktélt kértem Zayn pedig egy Martines~Parfitco koktélt kért.
 Mikor bele kostoltam megéreztem, kicsit megszédültem.
De hamar elmúlt.Mikor megittuk a saját italunkat elmentünk táncolni. Egyszer csak egy ismerős szám szólalt meg az egyik kedvencem Rihannától a Diamonds bulis változatba. Tori és én erre elkezdtünk ugrálni meg táncolni nem sokára csatlakozott Ella, El, Dani és Loreen is, közbe a fiúk beszélgettek az asztalunknál.
Csak úgy jöttek egymás után a jó számok mint például. LMFAO  Party Rock Anthem vagy Nicki Minaj Starship. Én nem néztem tétlenül hogy a fiúk csak ülnek és beszélgetnek szóltam a csajoknak hogy hozzuk ide őket hát nekik se kellett kétszer mondani mindenki ide hozta a saját pasiját és elkezdtünk velük táncolni. Egyszer csak jött egy lassú szám többen lementek a táncparkettről, de a szerelmes párok maradtak úgy ahogy én és Zayn is. Zayn a derekamra kapta a kezét én pedig a nyaka köré fontam és úgy táncoltunk. Csodálatos volt ☺
Hamar jöttek a gyors számok megint, mikor már szét táncoltam a lábamat akkor leültem az asztalunkhoz és rendeltem egy koktélt megint az Oceana'Myley mellett döntöttem. Mikor már több mint felét megittam csatlakozott hozzám Zayn is.
- Jessi mit szólnál ha csinálnánk egy képet? - nevetett Zayn
- Benne vagyok. - mosolyogtam
Zayn hamar elővette a telefonját és csinált egy képet amit posztolt is facebookra.
Érkeztek is hozzá kommentek például: Nagyon aranyosak vagytok együtt! Sokáig xx
Zayn ♥♥♥ Jól néztek ki!
Pár utálatos komi is érkezett, de én nem foglalkoztam velük. ☺
Visszamentünk táncolni én oda mentem Torihoz.
- Szia csajszi! Mizu?
- Csináltunk egy képet Zaynnel ☺
- Láttam lájkoltam is. Aranyosak vagytok! ☺
- KÖSZI Tori! - öleltem meg. Majd tovább táncoltunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése