2013. március 3., vasárnap

13 Rész

Reggel hamar kipattantam az ágyból úgy szint Zayn is. Gyorsan felöltöztem ebbe:

Majd bementem a fürdőbe és megcsináltam a  sminkem és a hajam. Miután megreggeliztem megmostam a fogam.
Zayn levitte a böröndjeimet majd visszajött hozzám.
- Olyan jó lesz Rioba.!
- Hát igen! - helyeseltem majd megöleltem.
A karjaiba voltam, közbe pedig felnéztem facebookra és twitterre telefonról keresztül. Egyszer csak megakadt valamin a szemem
Szerelmemmel Rioba! <3 <3 <3 :) - Zayn Malik.
- Szeretlek! - pusziltam meg  Zayn amit ő csokra váltott
- Héhé! Zayn majd Rioba! Na gyertek indulunk! - nevetett Liam
*
Már a repülön ültünk én Zayn és Tori közt ültem. El is aludtam.
- Drágám! Jessi Rioba vagyunk! - ébresztett fel Zayn
Én kinéztem az ablakon és megláttam Riot.
Nagyon szép egyszerüen káprázatos innen fentről. - gondoltam magamba.
Mikor landoltunk sok fotos várt minket na meg persze rajongó.
*
Mikor végeztek a dolgaikkal mi elindultunk a szállás felé. Szólt anya hogy megérkeztünk megint csak kinéztem az ablakon és a szállodára se tudtam mást mondani gyönyörü.
Kiszálltunk a kocsiból és egyből a szobák felé vettük az irányt. Én Zaynnel voltam egy szobába :) kivel mással lehetnék?!
Megbeszéltük hogy lemegyünk a tengerpartra. Én felvettem a  ruhám alá a bikinimet és elindultunk. A többiek már vártak minket. Mikor oda értünk az Atlanti-óceán partjához letámadtak minket a rajongók a fiúk adtak nekik aláírást majd gyorsan lerázták őket. Bementünk az óceánba és kb. 3 órán keresztül fürödtünk. Nagyon jó volt. Csak sajnos 6 órakor már vissza kellett mennünk a szállodába. Sebaj majd máskor lejövünk még- mondtuk Zaynnel.
*
Zaynnel épp beszélgettünk mikor  eszünkbe jutott hogy menjünk el sétálni nem is tétováztunkgyorsan elmentünk Rio utcái egyszerüen gyönyörüek így este.
Zaynnel némán sétáltunk egymás mellett. Egyszer csak megszólalt.
- Nem hiszem el!
- Mit?!
- Azt hogy egy ilyen csodálatos lánnyal sétálok Rio utcáin, hogy érdemelhetlek én meg?! - Zayn. Közbe pedig egyre inkább közeledett az ajka egyszer csak már az enyémen voltak.

- Én hogy érdemelhetlek meg téged?!  - kérdeztem tőle
- Szeretlek! - Zayn
- Én is! - azzal megint megcsokoltuk egymást
- Zayn? - jött egy női hang hátam  mögül. Mikor megfordulam ledöbbentem.

2 megjegyzés: