2013. március 24., vasárnap

21. Rész

Zaynnel bementünk a teraszról. Egyszer csak anyáékkal találtuk magunkat szembe. Elmondták hogy mi volt ebbe a 2 napba. Elmentek egy épitkezésre, de semmi értelme sem volt ő szerintük. Hát engem ez öszintén nem érintett ☺
*
Délután Ellel laptopoztunk mikor eszembe jutott hogy készülödnöm kellene az úgymond randinkra.
- Hé El! Én most megyek mivel lemegyünk Zaynnel a tengerpartra és hát még nem tartok sehol.
- Héhé! STOP! Had segitsek megcsinálni a hajadat meg a sminkedet!
- Oké! De ne legyen a smink erős!
- Jó.
Hát Eleanor hozzá is kezdett a munkához. Rakott fel egy halvány, de mégis szép sminket, a hajamból pedig
egyenest varázsolt. Mikor megláttam a végeredményt meglepődtem.
- Jaj El! Ez nagyon szép lett! Köszönöm! - Azzal oda mentem hozzá és megöleltem.
- Nincs mit! Na de menj öltözz fel! Jó szórakozást! - mosolygott Eleanor ☻
Én gyorsan át mentem a saját lakosztályunkba és gyorsan kerestem egy használható ruhát. Remélem tetszeni fog Zaynnek.

 Aprópó Zayn, el sem tudtam képzelni hol lehet így hát inkább felhívtam vagyis hát csak fel akartam. Megláttam egy üzenetet amibe ez állt: Szia szerelmem! Gyere le a partra! Várni foglak! xx Zayn 
Hát én nem is vártam tovább. Hamar lementem az hallba és onnan egészen a partig. Mikor oda értem megláttam egy kisebb tábortüzet egy pléddel mellette. Na meg persze Zaynt ♥

- Üdvözlöm hölgyem! - jött oda Zayn és adott egy szenvedélyes csókot.
- Ezt mind egyedül  csináltad?
- Igen!
- Jézusom Zayn, ez csodálatos! - öleltem meg.
- Na gyere üljünk le!
Leültünk a plédre egymás mellé és együtt néztük a naplementét. Csodálatos volt ahogy a napsugarai megvilágitották a vizet és nem csak ez hanem az is hogy a világ legjobb pasijával ülök itt ♥
- Szeretlek Zayn!
- Én is Jess nagyon! Te vagy a szemem fénye! - csókolt meg Zayn megint. ☺
Sokáig néztük a naplementét. Mikor már sötét volt akkor csak a tábortűz világitott.
- Hogy érdemelhettem ezt ki? - kérdeztem Zayntől
- Mégis mit?
- Azt hogy itt vagyok veled az álompasimmal ezen a gyönyörű helyen  ☺
- Ezt inkább én kérdezhetném Jess! Hogy érdemelhettelek ki téged? - mosolygott Zayn
- Hát akkor válaszolok rá én! Úgy ahogy én téged!  - azzal oda másztam Zaynhez és megcsókoltam.
- Azt gondoltam ki hogy mi lenne ha most már tényleg elmennénk rendesen bulizni!
- Hát nekem oké! És mikor most? - Én
- Igen! Szóljunk a többieknek és menjünk! - Zayn
- Oké! - nevettem. Majd még egyszer megcsókoltam Zaynt és elindultunk a hotelba.

Sziasztok! TUDOM EZ A RÉSZ NEM LETT ERŐ TELJES, DE AZÉRT REMÉLEM TETSZIK!
Lécci komizzatok! ☺☻♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése