2013. február 17., vasárnap

9 rész ..

Jessi kinyitotta az ajtót....
- Huh Jess te csoda szép vagy! - néztem Jessen végig - O fogadd sok szeretettel ezt az aproságot!
- Te se panaszkodhatsz! És köszi..Jézusom erről a ruháról álmondtam köszönöm! - ölelt meg.
- Ugyan El és Lou vette őket kértem meg!
- Mindegy az!  Mehetünk?! - fogta meg Jess a kezem
- Naná!
*
Mentünk az óriás kerék fele..gyalog...
~ Jess szemszöge
Mentünk az óriás kerék fele mázlimra gyalog utálok gyalogolni , de legalább Zaynnel voltam.
Hát megérkeztünk...Felültünk a London Eye-re , hát onnan a kilátás valami eszméletlen volt. Beláttuk egész Londont gyönyörű volt....én csak néztem kifelé az ablakon nem tudtam felfogni hogy egy ilyen jó pasival ülök itt és nézem ezt a gyönyörü ,tájat'
- Tetszik? - Zayn
- Nagyon! A kilátás gyönyörü! És ez még semmi itt ülök az álompasimmal! - azzal adtam Zaynnek egy puszit amit ő felváltott csókra..Csodálatos volt , én Jessica Hiltson egy átlagos most már Londoni lány itt csokolozok egy sztárral aki nem más mint Zayn Malik.
- Szeretlek! - mondtam Zaynnek azzal hozzá bújtam és ugy néztük London gyönyörű fényeit.
- Én is! - sugta oda.
 1 óráig ültünk az óriáskeréken. Persze a képeket  muszáj volt csinálni az  a gyönyörű kilátás hát nem tudom felfogni.
Persze Zaynnel is csináltunk képeket amiket felraktunk facebookra&twitterre (tudtuk hogy az újság ezzel lesz tele)
Érkeztek is a komik:
De jók *-* hajrá Zayn ;) amugy cukik vagytok - Harry 
Nagyon jók! :) :$ Louis
Héj-héj haver hát erre készültél annyira ;) :D - Liam
<3 De jóók! Aranyosak vagytok! - Tori
Én tesom ;) Cukik ^^
,Héj csajszi bepasiztál? Cukii! :) - Ella&Anna
Még sok komi érkezett a rajongoktól öhm hát kedvesek..úgy látszik hogy nincs bajuk velem :D
- Jess úgye leszel a barátnőm? - Zayn
- Már az vagyok! - Azzal megcsokoltam Zaynt.
*
Haza értünk. Felmentünk a szobámhoz.
- Alszol velem? - kérdeztem Zaynt
- Igen csak elösször fürdök!
- Oké!
Hát én bementem a fürdőbe elvégeztem az esti teendőket és visszamentem Zaynhez. Lefeküdtem meléje az ágyba és a karjába elaludtam.
Másnap reggel mikor felkeltem Zayn nem volt mellettem én gyorsan felöltöztem, és megcsináltam a reggeli teendőket majd lementem a konyhába..mindenki fent volt.
- Jess hallom jó volt a randi! - Loreen jött oda hozzám és ölelt meg
- Hát igen nagyon jó volt Zayn! - néztem Zaynre aki oda jött és megcsokolt.
- Amugy jó az újság cimlapja! - Lou
- Hát igen Zayn Malik & Jessica Hiltson :D
- Mutasd! Hu de komoly fejem van! - nevettem
- Az ám! - jött oda Tori is aki gondolom itt aludt
- Amugy mit terveztek mára?!
- Medencézést! - jött egyhangú válasz.
*
A lányok (El, Lora, Tori, Zsani na meg én) felmentünk és kerestünk fürdő ruhát találtunk is..
Balról jobbra: El , Tori , Zsani , Jessi , Lora
Lementünk a fiúkhoz öhm hát ők jól végignéztek rajtunk..
- Ha most itt lenne Harry! - ábrándozott Lou
- Louis! - kiáltottunk rá.
- Jól néztek ki! - mondta Zayn majd adott nekem egy puszit.
- GOOO a medence!
Mindenki futott a medence felé és bele ugrott. Hu hát nagyon jó volt.
A fiúk állandoan leszoritottak a víz alá , de hát a lányok többen voltak így ők is megkapták. Nagyon jó volt a medencézés több mint 3 órán keresztül benne voltunk a vízbe. Játszottunk vizi  labdád, vizi fogocskát, ...stb. :D

Tudom nem lett a legjobb ez a rész..de AZÉRT KOMIZZATOK! ^^




1 megjegyzés: