2013. február 6., szerda

5 Rész

Sziasztok! Bocsi hogy tegnap nem írtam de olvasónaplót kellett irnom :/ 

- Gyerekek valamit el kell mondanunk.!- anya
- Igen mondjátok!
- Nos hát Markkal ugye már rég óta együtt vagyunk és hát....összeházasodunk!
- Összeházasodtok?!- én
- Igen..De ha nem örülsz neki akk....-fejezte volna be anya
- Én örülök neki!! Anya hisz ha Markot szereted akkor élj vele boldogan!- én
- Jaj kicsim örülök hogy tetszik!
- Apa hisz ez csodás! És milyen gyűrűt adtál Cristinek?!- Zsani
- Hát kicsim ezt! - mutatta meg Mark a csodálatos gyűrűt....
 - De jó az a szív rajta apa!- Lou - Jót választottál! ;)
- Köszi kicsim!
- DE JÓ LESZ HOGY ÖSSZEHÁZASODTOK! Lehetek koszorúslány?!- Loreen
- Persze Lora!- Mark
- De szupiii *-*
- Na és ezt eddig kik tudják?
- Hát csak ti..de elmondhatjátok ha akarjátok..
- Okéééé!

~KÉSÖBB~

Csengettek. Biztos a fiúk azok.
- Louu hello!- köszöntek Louisnak- Sziasztok!- jöttek oda hozzánk is és adtak egy-egy puszit. Végre láthatom megint Zaynt *-*
- Hogy-hogy ilyen késön?
- Ilyenkor szokunk leggyakrabban jönni!
- Ahaaa :D Na mit csináljunk?
- Hát mondjuk horrorrozzunk :D
- Okééé *-*
Nahát nem kellett egyszer se mondani mi leültünk a kanapéra. Harry berakott valami ijesztő filmet.
Én végig Louis mellett voltam szorosan nagyon félelmetes volt.Egyszer csak arra eszméltünk hogy Niall eltünt.
- Héj hol van Niall?!
- Konyha?!
- Nem ég a villany!
- Akkor biztos elvitte a zombiii- ugrott fel Louis amire én megijedtem
- Lou ilyet többet ne csinálj!
- Ilyesztő a film mi?!- kérdezte Zayn nevetve...
- Hát nekem az.. föleg Loreennek- mutattam a párna mögött bujkáló Lorára
- Jahhhhhh!- mondta
- Megyek megkeresen Niallt!- Zayn

~ Hosszú 2 perc után~

- Megvan! nem kapcsolt villanyt nehogy meglássák a zombik!- mondta Zayn szinte félelmetesen
- Ahhha hisss mindic a filmbe isz akkor mennek!- mondta az éppen falatozó Niall
- Istenem Niall!- mondta szinte mindenki :D

~ Film vége~

- Na holnap Lou holnap a közös házba! csajok ti is jöttök ?- Liam
- Nanáá!-Mondtuk az ajtón kilépő fiúknak. Én gyorsan felmentem a szobámba majd a fürdőbe és letusoltam majd a pihe puha ágyikóba elaludtam...



 

 

7 megjegyzés:

  1. nagyon jóó*-* főleg a vége:DD..gyorsan kövit:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó :DD Hamar a kövit!! *-*
    És nagyon bocsi h itt hirdetek, de még csak most kezdtem én is az új blogomat... megkérhetnélek, hogy benézel: http://friendshipwithextras.blogspot.hu/
    Nagyon nagyon szépen a köszönöm! A blog pedig nagyon jó *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii..holnap v. még ma hozom a kövit...és bele olvasok a blogodba!:-)

      Törlés