2013. február 14., csütörtök

7 R€$Z

- Át jössz hozzánk? - kérdeztem Torit..
- Hát most nem jó mert megyünk anyukámmal öhm..v-v-vásárolni :)
- Tuti?! o.O
- Tuti ^^
- Oké! Akkor majd máskor..sziaa
- Szia :)
Én azzal ki is mentem jajh 1 hét a fiúk nélkül :/ és  Ell nélkül :/ Na de mindegy. Legalább találtam 3 barátot Torit, Ellát és Annát :) Mondjuk Tori nem volt biztos abba hogy vásárolni mennek de hát az ő dolga. Feleszméltem mire már haza is értem..Bementem.
- Szia kicsim!- anya
- Szia! CSAK TE?!
- Igen Mark dolgozik Zsani pedig elment egy barátnőjéhez.
- Okéé!
Gyorsan felszaladtam a szobámba és leültem a géphez. Megkerestem  Victoriát Ellát és Annát FACEBOOKON meg TWITTEREN.
Tők jó volt  a profilképjük! :)
Ella
 Anna

 Tori olyan gyönyörű rajta alig ismertem meg...monjuk ő és a többiek is nagyon szépek.. :)
Na hát ez meg az én profilom..No Coment :D
Még nézegettem a lányok adatlapját láttam hogy már mind a 3-an visszaigazoltak de jóó :) Az ismerösök közül Tori van fent facebookon hát ráírtam.
J€$$i: Szia h-h ilyen hamar végeztetek a vásárlással? :D
To&i: Szia öhm hát nem voltunk még se vásárolni mivel anyuval nem mentünk el sajnos :/
J€$$i: Akkor találkozunk? :D
To&i: Nanáá :) Hol?
J€$$i: Hát mondjuk nálatok? 
To&i: Oké nekem jó! Cimünk: Brolerin út.28  
J€$$i:Oksii indulok sziaa <3:$
To&i: Szia <3:$<3

Hát elindultam az emlitett cim felé..Ja előtte persze szóltam anyának...Megérkeztem egy kedves családi házikóval találtam magam szembe..

Csengettem.
- Nyitom!- jött egy női hang belülről
- Szia!- nyitotta ki egy 40-es nő az ajtót
- Csokolom! Öhm Torihoz jöttem.
- Héhé! Annyira öreg azért még nem vagyok tegezz nyugodtan! :) És gyere beljebb hívom Torit..
- Oké :)
- Amugy Anikó vagyok!- nyujtotta  akezét
- Én Jessi! :)
- Szia Jessi!
- Szia!- öleltük meg egymást
- Gyere menjünk fel a szobámba!
- Majd szólok ha kész lesz a palacsinta!- Anikó
- Oké!
Felmentünk Vicki szobájába nagyon szép és hivogató volt.
  - De klassz szobád van!
- Köszönöm ^^ Saját ötletem volt igy megcsinálni...
- Jaj én is akarok egy ilyen szobát!- nevettem
- Hát ha akarod segittek berendezni!
- Imádlak!- öleltem meg...
- Héj akarsz képeket csinálni? :D
- Nanáá! :)
Elővettük a telefonunkat és elkezdtünk ,,pár" képet csinálni...
Ez csak pár kép a sokból :D . Gyorsan feltettük a képeket facebookra érkeztek is a komik..még a fiúktól is :D
Én tesóm :) <3 gyönyörüek vagytok! :$ <3 - Louis
Wáoo :) :$ - Zayn
Fiúk köszi :) <3 :$ <3 ;)- én
Köszi fiúk :) ;) :$
Szépségek! :) ;)- Zsani
Gyönyörüségek:)<3- Ella
Holnapvelemis! :):$<3 - Anna
De jók (*-*)
;) Szépségek : <3

1 megjegyzés: